søndag 28. februar 2021

ENKEL SØNDAGSFROKOST

Det er søndag og det regner ute. Oppå all den gamle snøen, og det er fortsatt februar. Trenger god frokost!

Verdens beste lavkarbo-rundstykker med smør, ost og leverpostei. Plusset på med noen skiver avokado på toppen da jeg hadde tatt bildet. 

Glass-skåla mi står alltid på benken full av løk og hvitløk, noen chilli, sitroner og lime, - grønnsaker og frukt som påminner meg om at de skal brukes til alle måltider her i huset. 

Vegetar-folket som leser bloggen, får unnskylde meg leverpostei - og kylling her om dagen, men jeg klarer ikke å leve strengt lavkarbo uten å putte inn noen proteiner fra dyreriket. Jeg vet godt at det går, men jeg har ikke nok livslyst og overskudd i disse dager. 

Det er bare å innrømme at vinteren og snøen og smittefaren fra Covid-19 påvirker humøret mitt. Men da er det viktig å spise god mat som man liker, samtidig som man slåss med noen ekstra kilo, ikke sant? Oppskriften på lavkarbo rundstykker finner du om du skriver lavkarbo i søkefeltet oppe til venstre. Eller hvis du blar litt nedover i innleggene mine. Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...